因迪迪就畢業,有一個問題就好多時也在我心中徘徊..就是....向不向迪告白?但我怕,你們又知不知怎樣做先好..我而家也不知..但唔通真係等佢走左之後,先喊住同佢說,我愛你嗎!!?沒可能...雖然佢係有時(小小la)唔理我or說我煩,但我好想同佢說.如果唔係我愛你,我先唔會煩你.
愛你先會為你而煩,如果唔愛你,為你去煩!?這點唔洗想,我唔會用我既寶貴時間去做呢啲野!