迪迪你...(想起)
今天,也是judy day!因是迪迪當直.
是,我小息,好開心見到佢.但是他的朋友圍在他的身後..唉!點樣去同佢告白呀!!!!(就算,我是超人也好,也會害羞的)點知道,我lunch time過後果陣.就係咁等佢,但是等不到.真的令我傷心唷!!!我本來仲以為佢早退,但..點知..放學..比我見到佢!!!仲係到笑笑口!! ><
你..你竟然會...激死我la