


|
嬲嬲地~ |
| 2006 年 5 月 21 日 星期日 | ![]() |
今日落雨喎 同左牙媽去行街喎 buy左好多野 咁就用左500蚊 返左黎 係到煲碟睇 睇到成5點幾 我咪開computer lo 我都話左信lo 佢都要嬲 咁我都無野好講啦 人地都話佢型仔 咪當我走寳lo 佢都會揾個令一個啦.. 算啦... 唔講啦... 一陣又學左joey咁癲癲地.. 唉 唔識做功課tim 等我問下『嘉』啦 嬲嬲嬲嬲~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 56 | » |