


|
好鬼開心.. |
| 2006 年 5 月 7 日 星期日 | ![]() |
今焦..我好鬼死悶/唔知做d咩好. 無啦啦劉嘉雯打比我喎.. 問我去唔去街>> 我去啦..點知霍k同韓嘉希去喎..(幾開心牙) 我地去左將軍澳shopping∼ 之後我地又去油“糖” 個到我地去左沙灘玩.. 琴日牙.. 夜晚都因為個死人『湯雞叫』牙.. 我點會睇唔到電車男dd呢!!! 唔係佢..黃美嘉都唔會咁嬲啦. 都唔知邊個係咁幫住個“湯雞叫” 是非黑白都唔知 係咁閙我,黃美嘉同埋韓嘉希∼ 都唔知佢係米盲丙尼嫁.. d眼光咁鬼‘屎’ge
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |