


|
去街街... |
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 | ![]() |
今日.. 我同牙媽去行街街bo.. shop左好多野.. 3啦.all 本來我想shop鞋啦同埋袋嫁.. 不過我都無shop 我開computer時. 開下湯嘉琪個留言板 點知馬文彬比人串bo 都唔知邊個講左我同20個name出黎喎.. 勁9啦. 我勁想串佢地 但係我都無串 我只係see see有無人講我 佢地講我的話 我實串到佢地死!!! 今日講住咁多先∼∼ ---------------------------------------------------------今日都係無see到朱仔∼∼唉!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |