


|
唉..又要返學啦.鬼死咁悶!! |
| 2006 年 5 月 8 日 星期一 | ![]() |
唉.. 今焦又要晨早流流起身.. 着3.着鞋.食嘢. 返到去... 我隔離個個無返 就上i.s堂.. 黃美嘉話比我知∼∼ 麥凱淇係到閙馬文彬 話佢d眼光咁鬼『屎』.. 當時我咩都唔知. 但係黃美嘉話比我知時.. 我個心不知好鬼開心 可能佢幫住『湯雞叫』啦.. so我好鬼真佢 講住咁多先.. 宜家我去『湯嘉琪』個日記板 話比你知啦. 我講緊ge『湯雞叫』係.. 你都知ge!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |