好耐都冇UPDATE過近況啦..最近都係日日都返工..份工既野唔講啦..因為都冇咩特別..係為了人工而工作...
近日情緒上好有問題...可能是太累了..日間又要工作..晚上回家又要湊女..所以好似有點支持不了...
再加上自己好唔開心..唔知點應付...唉...唔知點講...我諗我都係要為自己諗清楚之後要點做..