| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 22 日 星期日  |
| 係屋企!! |
分類: 未分類 |
今日係星期日啊!!!冇野好做!!咪係屋企溫書lo…..不過好悶!!!好想搵人傾下計!!!不過佢唔理我呢!!!
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
| 去葵方!! |
分類: 未分類 |
今日係星期六,,,朝早唔知點解好早就起左身…..6:30就起左啦!!!真係無奈~~~中午食完飯之後就去圖書館,,,因為叫阿(邊個邊個)幫我影印一啲野俾我!!!跟住大約2:30去到,,,,點知佢未來,….所以上左去還書!!!等左佢半個鐘la,,,佢先至到…..=.=我問佢去邊???佢話會去葵方喎….咁我又唔想去圖書館,,,,所以一起去左葵方,,,點知行下行下唔知去左邊…跟住我話:點解會黎左呢度???但係佢就話跟住我,,,我又話我跟佢行,,,,好鬼死搞笑….跟住用左成個鐘先至去到葵方!!!佢話要買關於電話的野…所以陪左佢去買左先….跟住去左新都會廣場行左一陣…..去左三聯睇下啲書!!!本來想去買錶做生日禮物送俾人…不過搵唔到!!!所以就返屋企la,,,,返到屋企…mum竟然冇罵我!!!
|
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
| 好悶啊!!!! |
分類: 未分類 |
今日好悶啊!!!不過有留心上堂~~~點解呢???因為我要俾心機啦~~我有個fd係a班都已經話要努力,,,我呢個支持佢的人,,,點可以自己就衰左先呢???所以要開始溫習la,,李**,,,係度同你講,,,,大家一起努力,,,考好第一個考試,,,ok????
Aries((我黎的)),,,,唔好衰俾比人睇,,,要加油努力啊!!!! |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 去左葵方!!! |
分類: 未分類 |
今日放左學之後去左葵方!!!不過楊茵話要去學生長開會,,,咪等埋佢lo,,,,跟住學校黎左一個失明人士((佢的馬拉松好厲害))同我地講述佢的心路歷程!!!!佢真係好厲害,,,睇佢個樣唔似係失明!!!!好似係一個健全的人,,,,雖然佢係非洲人,,,只係講english,,,不過我地都係試下同佢傾計!!!點知見到ka yi出左黎,,但係唔見楊茵喎~~~咪係到搵佢lo,,,點知搵搵下,,,唔見左佢!!!@.@我地想佢應該走左瓜!!咪去左葵方,,,點知彤話唔記得囉佢袋pe衫,,,又返左去學校,,,,返到去先知原來ada早就走左,,,激死我!!!一個人行好悶啊!!!李**本來話會陪我,,,點知走左,,,不過我冇嬲佢wo,,,,買左之後,,,係葵方行左一陣就返屋企lu,,,返到屋企已經5:幾la,,,好累!!!
maths小測27分渣!!!!嗚嗚~~~下次一定要再努力,,,唔可以再跌架啦!!!如果唔係入唔到3e,,,咁就慘lu,,,,第一次考試就到la,,,要溫書lu,,,((依家已經開始左!!!)) |
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
| 這一天發生過的事!!!!! |
分類: 未分類 |
今日朝頭早食完早餐之後有啲肚痛,,,,好慘啊!!!不過都要返學~~~早上個兩堂係va,,,我印到個張紙啦!!!好開心ar~~~然後就到小息la,,,,好悶,,,冇野做!!溫maths,,,因為今日要測maths,,,,,,,跟住係兩堂中文!!!!最後個十幾分鐘,,,miss 孫同我地講左佢自己發生個事!!!好恐怖~~~跟住就叫我地信主!!!(因為佢講的好似鬼故,,但係關於耶穌的!!!)轉堂個時,,,李**真係俾左支野飲我!!!happy,,,佢真係好好人ar!!!!跟住到生活教育la,,,幾好玩!!!到Maths堂lu,,,,小測lu,,,,,過左成堂之後,,考完la,,,,不過知道自己好似錯晒!!!=.= ,,,,english,,,,,,都係幾好玩la,,,,放學la,!!!不過要去尖子會啊!!!到左5:幾先至放,,真係無奈~~~返到屋企已經5:30lu,,,好累啊!!!!! |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 31 | »
|