考完試好無聊!冇野好做! 個個都怕遠一係就唔得閒 悶死我喇就黎! phy都ok仲以為會抄得好利害 chem好低分 比我預期差:( 中文唔錯啦 bio都唔差 hope選科成功啦!
冇睇張time table 早左勁多返學校 勁lor.. pth口試又係miss fung 真係有緣 本身敏感退曬 7點幾又起過- - 唔知點解我覺得佢地有心唔講 收收埋埋咁