cursorshelp cursorshelp
Xx卡肥仔xX ▂▃▅▆▇生活點滴▇▆▅▃▂ ≧▽≦
快D黎留個C/\/\仔啦 ≧▽≦
2008 年 5 月 24 日  星期六   酷熱


.. 愉快 分類: 未分類

Ar!!!!!

今日八點先起身..

實遲哂大到..

返到補習社..

又俾牙SIR鬧><''

牙SIR話我一定會遲到..

超囉的-3-

補完習lu^^

又要返學校拎返個手提..

好攰牙><

返到home冇耐..

豬搵我同佢一齊去火車站拎個袋..

佢同丫環buy的..

跟住去豬home..

一路行..一路行..

豬不斷問我個袋點樣..

我話feel好怪..(純粹個人意見><'')

去到佢home..

佢又話有d後悔..

話有d哂錢..

跟住話題完畢..

今次去豬home..

名義上做功課..

其實我係佢到係咁發呆..- -

跟住打左陣機..(跑)

同由子play..

豬話我覺得由子屎..

仲話俾由子聽..><''

我只不過話:由子玩冇道具已經咁慢..有道具咪..

我冇可否認每個人都有唔同嘅短處..game都一樣..

例如我除左跨欄..

其他都好屎..

但係我嘅內容冇攻擊由子嘅意思..

豬竟然咁講..\ _ /

SO BAD!!/ _ \

打完機..

又係到發呆..

牙豬要打波..

我就要走啦一定..

行左一陣..

豬發覺佢唔記得take電話..

佢叫佢工人take俾佢..

點知搞左好耐..

先take到..

我返home時..

順便buy個下午茶食..

食完又要食藥..

跟住玩左陣電腦..

做左陣功課..

就咁又一天..

發表時間:2008-05-24 08:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kathy121920
暱稱: 卡 肥 仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
家長日@~@
開學喇!!/\/\*
唔好意思丫><'...
2008-07-29
無聊的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客