..  |
分類: 未分類 |
Ar!!!!!
今日八點先起身..
實遲哂大到..
返到補習社..
又俾牙SIR鬧><''
牙SIR話我一定會遲到..
超囉的-3-
補完習lu^^
又要返學校拎返個手提..
好攰牙><
返到home冇耐..
豬搵我同佢一齊去火車站拎個袋..
佢同丫環buy的..
跟住去豬home..
一路行..一路行..
豬不斷問我個袋點樣..
我話feel好怪..(純粹個人意見><'')
去到佢home..
佢又話有d後悔..
話有d哂錢..
跟住話題完畢..
今次去豬home..
名義上做功課..
其實我係佢到係咁發呆..- -
跟住打左陣機..(跑)
同由子play..
豬話我覺得由子屎..
仲話俾由子聽..><''
我只不過話:由子玩冇道具已經咁慢..有道具咪..
我冇可否認每個人都有唔同嘅短處..game都一樣..
例如我除左跨欄..
其他都好屎..
但係我嘅內容冇攻擊由子嘅意思..
豬竟然咁講..\ _ /
SO BAD!!/ _ \
打完機..
又係到發呆..
牙豬要打波..
我就要走啦一定..
行左一陣..
豬發覺佢唔記得take電話..
佢叫佢工人take俾佢..
點知搞左好耐..
先take到..
我返home時..
順便buy個下午茶食..
食完又要食藥..
跟住玩左陣電腦..
做左陣功課..
就咁又一天..
|
| 發表時間:2008-05-24 08:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|