2008 年 1 月 29 日 星期二  |
Happy Day  |
分類: 未分類 |
Hi Hi~~
都好耐冇寫日誌啵..
所以我今日又打番..
今日好凍牙..凍到成身都彊哂..
7:15..約左牙詩一齊搭車..點知遲左..(sor..詩)
我地係華明落車..我陪牙詩去OK食野..我地差D到..好彩..
上堂..悶到就嚟訓教..
好野!!上P.E堂..
不過落雨..所以我地上舞蹈室玩體操..
嘩!!又要做拱橋><''
好彩都冇出醜..
不過Vivian就..(你要加油牙!!)
之後到左lunch time..
去霸位..搵左好耐先搵到..
食完飯..我同牙詩上左去圖書館..
我地都好認真咁睇書..
話咁快就要返上課室..
上math堂..點知成堂都俾牙sir訓話..
上通識..超悶..
死!!我竟然唔各意訓着教..
俾牙sir發現左..超羅><''
放左學去上魔術班..學左好多魔術牙..
嗰個叫我help佢do魔術..
點知佢個道具整到我隻手..痛..
都唔知係咪特登ga..
上完之後..惗住搵埋牙詩一齊go..
黠知搵唔到佢..
就以為佢一早就走左..
原來佢仲係天台到..
佢係學校到打俾我..
but我已經係bus到..
所以唔可以同佢一齊..
sor牙..詩..
今日都幾happy牙..
|
| 發表時間:2008-01-29 09:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|