**********************************
同11人一齊﹏ 要識點樣相處.. """""
但可能自己口吾識,, 又可能自己未知咩叫愛…。。
唔想再一齊啦》》》.. sorRγ...
可能我比較鍾意自己單獨一個,,
覺得身邊多左一個人.. 好唔舒服ΦΞ""
我口吾想hurt到你呀 ° ° °♀
Ωε ,,我覺得自己好自私 Χηγι...
更加唔識企係人地個邊到諗..
︴﹏又唔識得理人地既感受..κλ
–––––––––––––––––––––––––
今日1 點到啦.. 打比牙夢,, *
>33<" 傾緊2 點到啦.. 之後先收線,,
之後佢整完野先call我.. 跟住我洗頭個陣..
牙夢豬..* 先上黎,, × ∞
跟住牙夢等我洗頭.. 整野.."""<<<
跟住我整完野.. 3點8到先出喎≧≦"""""
去左上水廣場.. and 新都.. 行街∞﹢﹢
之後行左去一間鋪,, 笑死我>w<"""""
我地係咁講人d 野.. ><""" 好好笑..
d 野有d 好大陸.. 有d 好怪,, 好得意..
行左一陣.. 去左m 記!!!!*
之後行返去火車站,, 跟住返太和,,
之後番屋企^3^"""
同牙夢出街,,, 唔悶,, 好開心<<--
╳→.. 好多野傾口牙〤〥
今 日 係 咁 多 口拉 ...
|