今日返學.. 又冇比人捉^^""
嘻.. 上到課室.. 張siR黎到,,,*
唉.. 企係到睇書,, 冇帶書!!""""
之後企左好耐,, 好唔想企>w<""
上堂.. 今日冇訓呀.. 上電腦,,,
唉.. 第一次.. 比魚旦瑩串返轉頭..=.="" 第一次
到左lunch個陣,,," =.="""
b 餐唔食得,, 但係吳xx 話a b 餐都係=.=""
我同miss都係聽到得b 餐唔得.. 跟住miss話去1 e問下..
之後我去問左話得 b 餐唔得.. 哈哈.. ><""
跟住食完野.. 我地係到坐左陣.. 其他個d人先返黎...=.=
p.e 堂.. 換3 個陣,, 好正牙*""""""
卡卡.. 有野睇.. 出到去.. 今日跳.繩. ''''
落完雨.. 唉.. 成日都係咁..>>>>>>"""抽筋""
隻腳好痛.. =.= 之後先過去跳返,,
好憎佢.. 佢一拎起條繩就好似鬼上身咁..
好似報仇咁樣.. 個個都唔like佢!!*
放學... 又練啦啦隊,, 好肚餓... ...
食左一碗麵,, 兩包熱浪.. 好正呀!!*
跟住先去練啦啦隊,, 今日啦啦隊個陣有d 野好開心,,
有d 野唔多開心啦,, ><"""" 好想我地會再齊d 牙,,,<m"""
練完之後同牙夢.. 牙思.. 牙曉一齊走,, 今次又係行路,,
之後... 我地一路行一路傾.. 好眼訓=,=""""
|