今日黃櫻子冇返,, =.=
好傻牙..今日冇比人罵啦,,
煩,, 李xx 老師,, =.= 有d 問題=.="""
今日啦啦隊,,, 喉嚨有些小痛..><""
番到屋企.. 食完飯,, 聲有時有d 沙...