([◆*\| 麥皮_日記仔.!
   :◆+* 當 你  子瓜  單 你 會 想  走已  言隹  口牙!!* ..|l|| 
kathy1511
暱稱: |||★° .. 麥皮!!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
咁又一日*
介唔到煙!!*
..悶死*
等等等...
....
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 25
今日人氣: 2
累積人氣: 2551
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


.... 分類: 未分類

  今日放左學.. 係小食陪到食左兩包熱浪...

跟住我地又去左麥記食野..  卡.. 食左個新地..

之後又飲盪.. 跟住又食暑條,, 又飲可樂...><""

跟住我同呀思一齊走.. 哈哈.. 肚痛...

返到屋企.. 爆痛牙.. ><"" 跟住8點幾.. 去左急症室>"<

跟住我屌.. 個醫生傻嫁.. 問d 白痴既問題..><""

跟住去左打針=.= ...打兩枝.. 之前都係一枝咋,,

依家要兩枝.. ><""   >>同護士講既野<<

我見到個護士拎左兩枝針....

我問:下... 點解要打兩枝,,

護士:一枝肚痛一枝係止嘔... 你想一邊打哂兩枝定分開

我話:<我唔係咁驚打針> 兩枝打哂一邊...

打完一邊.. 止嘔既.. =.=好酸呀,, 成隻腳冇力,,=.=哈哈

我話:都係唔好啦.. 打另外個邊呀...^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

返到屋企.. 10 點就11點.. 跟住打比銘,,

傾左陣.. 我就食野.. 食完野訓教..