今日返學.... ^^""" 見到牙曉>3<"""""""""
上到課室.. * 有人睇堂,, 悶到死!!""""
成日冇咩特別口拉.... 返到屋企...
牙妹話太嫲""番生""*
嚇到牙叔個d傻哂...=.="""
我打返哂d日記啦,,, 多dd上黎啦,,,^^"""