唉,,今日凌晨大約1點定2點到啦.....
楊kai同牙yan打黎,,當時我係訓緊既-0-
佢地叫我cut歌..大佬,,打俾我叫我cut歌,,不是嘛!
聽完電話俾我牙媽鬧,,陰公T^T
更慘既係我訓唔番著.....唉"
起身果陣隻眼痛痛地咁!
電腦派卷卷,,唔算好又唔算差啦....
合格囉- -"臨尾香講卷卷,我就睇書書-3-哈
頂.....佢唔順..果條MISS NG...!!
又講佢地廄話理論...煩到死..又唔知自己煩,,收聲啦!
以為自己係邊個,叫我地寫檢討書,,呢D應該佢寫!
自己唔識做老師又話人= =
低低的..
份卷實在太掂喇...哈哈!! 佢專扣我分既=3=
factorize既岩哂..其餘,,哈哈-w-"
之後之後的午膳膳陪吉吉落去食野!
見到佢食我又食- -v 食完我都唔夠飽既..
都唔知食黎幹麼...算啦.."""
午讀好悶...攞左袋裹面既金莎食,,哈哈..
仲有兩粒唔捨得食-v-"
今日又冇得去choir了,,chanchan又留我地...
有趣啦- -佢未教書就默書,,真開心呢!!
我有欠交功課的...張紙居然唔寫,,可惡!
變成異類,,真樣衰=口="
陪吉吉上圖書館...不過佢地開會,,白行添""
放學冇野做,,番歸了""
牙媽同我講牙婆去左屯門醫院,佢要探佢..
有小小擔心添..我好驚..好驚佢有事....
我唔想身邊既人有事,,但係...唉"""
|