寫日記 我要改野 登入囉
暱稱: 小麗-v-"
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *

尚無任何好友

冇主題

2006 年 2 月 7 日  星期二

唉,,今日凌晨大約1點定2點到啦.....

楊kai同牙yan打黎,,當時我係訓緊既-0-

佢地叫我cut歌..大佬,,打俾我叫我cut歌,,不是嘛!

聽完電話俾我牙媽鬧,,陰公T^T

更慘既係我訓唔番著.....唉"

起身果陣隻眼痛痛地咁!

 

電腦派卷卷,,唔算好又唔算差啦....

合格囉- -"臨尾香講卷卷,我就睇書書-3-哈

頂.....佢唔順..果條MISS NG...!!

又講佢地廄話理論...煩到死..又唔知自己煩,,收聲啦!

以為自己係邊個,叫我地寫檢討書,,呢D應該佢寫!

自己唔識做老師又話人= =

低低的..

份卷實在太掂喇...哈哈!! 佢專扣我分既=3=

factorize既岩哂..其餘,,哈哈-w-"

 

之後之後的午膳膳陪吉吉落去食野!

見到佢食我又食- -v 食完我都唔夠飽既..

都唔知食黎幹麼...算啦.."""

午讀好悶...攞左袋裹面既金莎食,,哈哈..

仲有兩粒唔捨得食-v-"

 

今日又冇得去choir了,,chanchan又留我地...

有趣啦- -佢未教書就默書,,真開心呢!!

 

我有欠交功課的...張紙居然唔寫,,可惡!

變成異類,,真樣衰=口="

 

陪吉吉上圖書館...不過佢地開會,,白行添""

放學冇野做,,番歸了""

 

牙媽同我講牙婆去左屯門醫院,佢要探佢..

有小小擔心添..我好驚..好驚佢有事....

我唔想身邊既人有事,,但係...唉"""

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 65 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930