今日冇咩好做,,咪約左譚師奶,占占去打排排囉"""""好僧d天氣,,熱到死下死下∼!
又俾蚊吸左我好多血...益哂佢地@@ 打左冇耐...惡運黎左喇∼∼我...我...做錯事呀**
你估下係咩事呢!?我打左個排排去左一個做緊工程果度,攞唔番個排〕〕最衰都係我=3=”
唔講d衰野先,諗起都傷心牙!我地聽日又去海洋公園呀^^雖然唔係特別既事∼但都值得一提]]
我上次冇影到海豚= =今次一定要影番夠本!如果唔係,我就唔姓李**呵呵呵∼∼∼
呀!!我記得一d野呀∼聽日係小吉番黎既日子哦”唔知佢買d咩既手信俾我呢????好緊張呀!
佢就好啦,有得去旅行..好羨慕佢!幸福到死∼
ps:::我發覺我愈黎愈討厭某人,佢做既每一樣野,,都令人覺得佢好衰格∼聽日又要同佢一齊去喎..可憐<<<
|