我好變態牙!!!我今朝11點先起身...我未試過咁遲架∼要呀媽剷我先得=口=”
食完早餐之後,就俾呀媽叫我去我呀婆果度...搭完輕鐵既循環線,轉西鐵,再搭輕鐵!
終於到左喇>3<我諗需時要1個鐘卦……
去到好無聊呀,,,,,冇野做)〕唯有食野,睇電視...呆左幾個鐘= =終於可以返屋企喇^^
返到去,都係冇野做....冇耐,有個神秘電話打黎!!原來係楊塏牙*
佢問我去唔去影貼紙相=3=我岩岩先返,況且唔係咁想影..所以就推左去∼
好似好對唔住佢地咁....
今日都冇咩特別事牙**冇野好做=_=””
|