10點9起身,,刷完牙覺得個肚餓....
就叫老媽子煮野食囉∼坐響sofa等佢!
牙媽煮左魚蛋= =牛柏葉等等...簡直係辣得噴火呀!!
一邊食,,,一邊睇十幾萬噸情緣= =佢地坐旋轉木馬!!
個個都好可愛!!(幼稚左好多添)
冇野做又呆坐左好耐,對住部腦又唔知做咩好∼∼
冇計,真係好無聊牙!!響網上狂搵語法整日記,,
又諗點樣先至可以唔用midi∼
本來就係去吉吉屋企攞佢本地理作業抄既..
但係我好懶,唔想行過去..諗住聽日先去@@
今餐有得食蟹蟹哦,,,,好味!!!""食左成碗飯飯仔,飽哂喇!
等陣去食大樹菠蘿,哈哈哈哈∼
你係咪好羨慕我呢!?待續________
|