我又唔記得打日記喇!!!!!我記得我尋日失眠,,都傻傻地既”””訓唔著都有既......
跟住又訓到11點= =諗住有得去街啦,唔洗響屋企,點知我個舊同學去左佢親戚屋企)〕
要臨時約人,咁咪是但約左譚師奶去銀座睇果"summer girl & beach boy"(有cream)
去到唔係好多人,d人跳舞好勁牙,cream化妝化得好厚,我影左小小相,好難影牙!!
個位又唔好喎∼肚餓咪走人去左北江買野食囉....買左雞蛋仔同埋送左杯刨冰,兜左好多個圈∼∼
見到有間賣袋既,清貸減價咪入去睇囉....我地見到d袋20or30蚊有個,(好大個,番學果d)
睇睇下佢話原本d袋係69蚊架(呢個我知),而家40蚊一個俾你啦!你地兩個買就35蚊一個俾你∼∼
我地係咁揀,我同譚太都揀左紫色既但唔同款,俾完錢...譚太又想買個細袋,咁咪陪佢囉∼
結果都係...買左=3=,之後漫步返屋企......之後既野唔記得lu∼
|