哈..有成兩個月冇打日記,,,而家打番,好興奮添...>33<"
小左好多人上黎lu= =由於懶既關係,,令到我唔想打""
今朝起唔到身,,是但食小小野就算,,之後就標左落街等人...等到7點9!
我驚遲到就拿拿聲行番學校先...果陣都幾晏下架喇,,返到去就即刻抄OUTLINE!
抄左勁耐牙,,JOECHAN作咁多做咩喎..抄死人喇!!!
抄完就交左俾佢,,廢是俾佢柄啦- -頭果兩堂係姚姚上既...點知兩堂用黎作文= =
用步移法講居住既社區環境,,諗左好耐先寫,,寫到後尾先發覺我多左二十幾個字..
結果又用塗左去...真可憐T__T 連個小息都用黎作文..
上數學堂簡直無聊得很,,佢計埋D F.1數..雖然佢教我地用快D既方法計..
但都係F.1數呢=33="吳KINGKING把聲唔好就應該響屋企休息!!俾我地自修啦XDD
過完小息就落左CHATROOM上ORAL...無無聊聊又過完1堂。番上去又對住JOECHAN==
佢畫既MINEMAP簡直令爆啦,,D字咁大= =我同嘉琳子學唔到佢D字..多麼傷心哦!
鬼咩,,佢D字咁令,,永遠都學唔到架喇....最討厭既係後面既關小朋友成日嘈..
我地次次都啤佢,,煩到死...好想殺左佢...最衰要坐監啦...
午膳小息,,好開心牙><"可以同KAMKAM一齊,,哈哈...(邊個都搶佢唔到架喇,,佢係我既)
唉,,最好笑既係KAMKAM上面果度HIGH到徐吉,,佢就幸福啦XD
之後既中史堂冇咩野發生,,都係咁..最尾既專研先好笑牙!!!嘻呵哈XXYYZZZZ...""
我地傾緊果陣,,占占入左我地台既中間,,牙SIR問起,,我地就話得架喇,,我地傾到..
好好笑牙...我無聊咪又畫豬囉>3<"畫左一張台上面..但係我唔知係邊個既台= ="
我問左人先知係錢志堅- -最無奈既係隻豬著左火三角,,既然知左係錢志堅既台..
就順手指住隻豬係錢志堅啦=口=""即係話佢著左火三角!!
放學留左一陣,,大約4點唔知幾...就走佬喇.........
|