寫日記 我要改野 登入囉
暱稱: 小麗-v-"
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *

尚無任何好友

picnic

2005 年 11 月 25 日  星期五

今朝我7點3起身,,第一時間就係去睇下我隻眼有冇腫-0-如果唔係某某人我都唔會尋日喀左成個鍾牙!!

永世都記住尋日!!!     好彩,,兩隻都冇腫,,不過就好痛!!我忍!**牙ma今日真係好牙><佢買左麥當番黎!

我愛死佢>33<食完野即刻就換班3,,攞埋我最心愛既相機....(冇左佢我今日旅行會死架....)

就去吉吉屋企,,沿路都諗住俾人屈,,去到吉吉屋企都唔多開心...冇咩野講**

佢地整壽司真係開心...而我就...唉,咪提喇!!佢地整到一舊舊...核突到死,,睇見都唔想食T^T

點知俾佢地迫,,冇計啦...點都要死掂去- -好難食呢!講左好多廢話就番學校....個個都攞住BBQ既野,

一袋二袋..個個都好似好重咁...排隊果陣,,牙YAN叫我過去,,佢話吉蒂想同我SAY SORRY..

我行到過去,,佢又唔講野...想點牙,,我咪好瘀話::握握手,,做個好朋友!""我就走左喇........

我行過去羅羅度...見佢好重咁,,唔洗問某某又俾哂D野佢拎啦,,好激氣囉!!!羅羅住響元朗架..

你就俾哂D最重既野佢,,自己住響天耀就拎哂最輕既野....有冇同情心架....冇耐我就攞左一支汽水,

幫羅羅拎...費事佢咁辛苦啦!!佢都好慘架...冇耐,,吉蒂喊WO!!我仲激氣牙!!!我俾佢屈我都未鬧佢..

我忍住,,而家搞到好似係我屈佢咁,,佢仲想點牙,,想屈多我幾次??佢上車就係咁喊,,我忍得佢耐架喇!!

家陣係佢屈我牙,,有冇理過我既感受架....我響車係咁喊,,激得制又寫左張野俾佢,,內容大概::

""係你屈我架,,你仲想點牙??我都忍左你好耐喇....你想我點牙........""點知佢同李巧又喊,,佢屈我我都未同佢計啦!

佢將我講既野誇大,,再話我從中作梗我都要忍**我決定唔可以再為呢個人而喊架喇!!

到左新浪潭再行一後路,,我見到.....一舊屎= =好大的呢,,我見到有人用石頭掉落去- -多麼的無奈!

落到去,,得我地班既人...我好開心,,冇人同我地爭牙!果隻JOECHAN又驚冇我地學校既人,,

又話要打電話俾隔離班既同學,,佢真係XXXYYZZZZ!!!我發覺我地果組買得好小野食,,好似唔夠食咁- -

特別是雞翼呢..我好僧BBQ牙,,鬼咁多蜜蜂飛過,,搞到我係咁嗌= =JOECHAN見到我嗌仲要係咁笑..

我好想打佢牙,,為左確保我既安全,,就攞支筆打哂"杯,碟,叉"上既名..我真係好醒牙!!呵呵呵呵呵呵__________

期間我又好乖咁燒雞翼喎,,當然係燒俾JOECHAN食啦,,哈哈XD我真係好乖牙....HEHEHEHE

死白痴黃志勇又燒左獅子狗,,仲要加埋辣醬俾JOECHAN食,,變態極牙,,JOECHAN仲要扮野話::唔辣既。

但係佢塊面紅哂喇,,我又點小小醬試下,,死變態,,,辣到死牙.....總之就唔鬼試啦= =搞到我要飲野..

見無聊又諗住上山,,我就叫埋JOECHAN陪我地...好危險架嘛!!我地幾個就行八仙巔,,好痴線牙,,鬼咁長條....路!

D石級一高一低,勁易跌低牙,,仲要咁高...行到我死死下T____T 由山望落去,,好高牙,好似想跌落去咁- -

落番去冇耐,,又覺得無聊,,就周圍行=口=我地係咁行行行,,原來下面好多人架..又有得買野食,,我地企響度影相相==V

影完就番番去,,冇啦啦有人打俾我,,原來係李進朗= =佢叫我落去WO,,我咪響燒烤場囉,,仲落咩去牙??

打左俾我幾次,,我都話我響燒烤場啦,,正一KAI子.....以為我地仲行緊八仙嶺,,好想打佢!!!!

冇耐,同MISS香&姚影相,,MISS姚好幽默牙,,我愈黎愈鍾意佢XD"我地係咁影...又叫埋JOECHAN,

我地玩野,叫JOECHAN灘開隻手,,我地好多人就響後面灘開隻手,再影相!!搞到JOECHAN好似生左好多隻手- -

笑死我喇...我同葉C去TOILET,,去完番黎見到佢地開始影班相,,我地即刻跑落去影,,好彩趕得到啫!!

一個E班既人渣住好多部相機影我地,,好好笑牙,,成手都係><我地影果陣係咁加姚姚牛角,,真係好玩喇!!

哈哈,,雖然新浪潭好無聊,,但係我地玩得好開心^^咩都抵啦"""終於搭車番去LU,,佢地不停咁唱歌仔,,

服左佢地牙,,唱完一首又一首....掂!!我又響車度影相,,好好玩牙!!之前就偷拍JOECHAN,,而家毫3...HEHE

乖乖的我當然影同學仔啦.....吉吉訓響菠蘿度,,好曖昧牙,,我係咁影相,,真好玩,,佢地既姿勢咁令..

唔影既話下次就冇架喇,,兩個淫賤的傢伙又拖埋手,,真眼冤= =楊KAI佢攞住我部相機影人!!!!

果7個小矮人既相笑到我死,,簡直係畢生難忘牙...嘔= =番到學校,,隻死菠蘿先發覺佢漏左銀包響車度..

佢又要帶住吉吉去田景搵番個司機,真可憐呢....而我地就響學校借排球出去打&游蕩...哈哈"""

打排球都換左好多個場,,行到隻腳都痛><"去到一個場見到F.1 BO,,係1B既...我地又想認識一下佢地..

我地幾個打排球,,有兩個就去果邊同佢地打羽毛球...我發覺我打羽毛球好有問題牙,,我....我....屎左好多- -""

我有成3年冇練過喇,,結果響F.1面前出醜= =真瘀皮"""7點幾,,牙媽吹我番歸,,我就唯有同佢地告別LU!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 65 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930