呢兩日都響我牙婆屋企過夜...原因係我表弟黎=3=”
好討厭佢地!!我有兩個表弟,一個讀小5,另一個讀小4(兄弟來的)
上兩次黎佢地都唔講粗口既∼∼今次不停咁講:吊”能”
真係好黑人僧牙...
------------------------------------------------------------
今日買左對鞋鞋牙,,,,好開針!!!top star黎架∼
30蚊咋,真係好平∼冇計啦,平時間鋪賣鞋好貴!!
冇人幫襯佢,結果咁平!!但冇耐...有衰野發生∼∼∼
其中一個表弟狂踩我岩岩新買既鞋,黑哂=口=””
真係好黑人僧囉∼仲要一邊踩一邊講:吊”
我牙姨見到就話下啫!見唔到就狂鑤粗!仲要整我牙媽∼
人仔細細就咁..真係..xxxxxx!!
------------------------------------------------------------
同佢地道別之後就同牙媽去元朗買冷衫∼∼我果件有毛粒!
咁咪買左一件薄d既,7成羊毛來的..
我同牙媽唔知去邊,咪去左吉之島囉!
我買左個file套(3.9)跟住就幫牙媽拎餸!
響屋企就抄作業哦>3<
|