今朝返古箏哦..譚師奶冇返,我以為佢病左”但佢係.......未訓醒!=口=+
本身彈緊"祝你快樂"幾好既...果個咁既"沙灘呀sir"冇啦啦叫我彈果首"花非花"(個名都怪過人)
真討厭牙>< 返屋企都係冇野做)〕開左電腦一陣...跟住就同譚師奶去圖書館借書仔xdddd
我借左4本書牙...搵唔到好書∼∼∼譚師奶都係借左4本哦!!睇下睇下..冇啦啦見到梁家鳳喎!!
咪同佢一齊走囉!!順便陪譚太買作業,費事37話我啦>o<”我地兜左好多個圈,最終都係...
= =返屋企牙!!返到去都係咁..聽歌仔,,傾電話,,開電腦(呢d都係日常生活!)
而家咪響度打日記囉!!^3^
|