今朝好晏先起身,,不過冇所謂啦∼牙媽都冇話我!!!
佢煮左尋日食剩既飯,另外再煮粉....
我食左一碗飯&大半碗粉∼∼好大食呢...
冇耐,譚太打俾我!佢話想出去打wall-game(唔識串)
傾左一陣出唔出啦∼又傾左日記d野..
我話我食緊野就收左線喇!,睇左陣電視..同個舊同學傾陣計!
我地約哂時間地點,,,但係譚太先話唔去∼∼
有dd唔開心啦...諗緊今日冇活動時,
先記得我仲要去吉吉屋企拎本地理作業!!!”
咁咪順便打俾佢,我先知對孖女今日生日牙....
傾下傾下,我估峰峰小1/小2(孖女牙哥)
但係吉仔話佢小4=口=””好瘀...
吉仔牙哥又發din,係咁唱歌,又唱得難聽喎!!
咩李麗儀像個大南瓜,,,跟住又話我係..猩猩=v=""
吉吉就係咁笑,好激氣牙∼∼乜我好似咩!?
之後我去左我舊同學屋企,途中.我見到個天好黑..我好驚落雨牙∼∼
去完咪行番屋企囉∼牙媽又叫我響新北江度等佢=口=””
結果響北江睇行左一陣...就去左食野!!!
我地叫左一碟飯同一碗粉..佢仲送左碗湯俾我地∼
但係我冇飲到,因為入面好多味精牙∼∼
食飽飽諗住番屋企睇酒店風雲..響樓下見到有好多人喎!
咪去睇下囉..原來係影學生相哦∼∼都好平架!!
12蚊兩打,牙媽叫我去影∼得今晚咁平咋!!
咁咪即刻番屋企換套校服落去影囉∼我發覺都有好多人∼∼
排左一陣隊先到我!!唔洗十秒已經影完...
真係快過閃電牙∼我即刻番屋企睇電視..
已經做左一陣架喇..之後做左一陣功課就去訓覺lu >v<”
|