已經有好多日冇打日記喇,,原因係..我好懶-3-""諗住今日唔打聽日咪打囉.....點知就係咁喇!!
而家要打哂呢幾日既野,,怪自己啦=3=""一定打到手都軟埋!!
我仲記得開學(9月1日)唔知係去操場先定係排隊....唔理喇,,約人番去好d,,
咁咪約左除潔靈囉(新改既)響佢樓下等,,番到去都上唔到課室喇,,d老師話去排隊!
嗚,,俾人霸哂位,,冇喇!!由於我由天瑞行過去天耀....我出哂汗= =""
聽d老師講廢話,,話咩新既一年新既開始牙,,up左勁大埋野俾我地上禮堂.....
等左一陣....有d校友又講咩讀書心得之類啦!!up左咁耐...有個牧師出黎講野,,勁好笑...
估唔到佢講到中文既= =之後冇耐,個新校長出黎講咩新學年喇...我好緊張牙....見到中2中3...
中1新同學我已經之前見過大家......又話咩大家一條船...好多好多!!都係廢話來的=3=
又介紹老師wo!!1a有個新老師黎左,,但係我發覺中2全級都係...猛男-3-""
勁牙!!不過個陳樹棠已經一早知係佢,,冇咩驚訝!!佢好好笑容..可以用兩個字形容.."可愛"
返到課室仲好笑,佢大談佢浸咸水,,講佢牙女既野....真係好好笑>3<""
佢個女成屋都係叮噹,,仲要買貴價貨!!牙爸唔買就話::我唔要你,,你走!!成班係咁笑...
果陣笑死牙!!!佢遲左半粒鐘放= =不過冇所謂,返到去又冇野做...咪同洗潔精走囉!!
---------------------------------------------------------------------------------------
9月2日....等我諗下有咩事發生先!!牙,我響洗潔精樓下等佢一齊返去!!
聽mr.chan講無聊野.....講notebook既野,又講左另外一d...9唔答8
我打左5個喊路...勁眼訓!!但係又遲左兩個字放學,,
---------------------------------------------------------------------------------------
9月3日..我約左譚太,占占,洗潔精去打排排牙!!好開心牙><""
但係落雨= =天公不造美!!唯有自己一個人返屋企啦=o=
---------------------------------------------------------------------------------------
9月4日...妟朝果陣...牙媽叫我響北江等佢,咪自己一個人行過去囉!!
行下行下有兩個人過黎(睇佢地果個似賜安教)佢地話佢地係基督教..我就話:
你地係賜安教咋話!!佢地即刻話::係牙,我地係賜安教牙!!我就話:哦,,賜安教就唔洗再講喇!
佢地又問:有冇返教會牙!?我就話有= =佢地就唔跟喇,,勁爆笑!!
講返俾牙媽知..佢話我做咩同d人講野= =係咁話..仲要好大聲wo........
可憐!!總之就唔講佢知啦!
--------------------------------------------------------------------------------------
9月5日.......今日選班長,結果出左黎喇,就係勉勉,vivi同埋洗潔精既老公!!
吳瓊華上數學堂,,佢問我地識唔識寫佢個名....好勇既葉瑋庭出左去寫= =
錯左!!之後好勇terry又出去,又衰埋!!佢傾notebook既問題!!討論大細...
祟拜個牧師勁好笑,佢講既野全校都狂笑!!英文堂仲衰,,佢講既野完全唔明..
話咩小學都學左架喇,但係我地都未學過= =冇人敢講!!
姚綺珍份人好懶,要人拎野,又要人派野.....自己唔派!係咁宣傳報紙既好處,仲話咩2蚊就可以重拾自信!
話咩我願意,,結婚咩!?= =""鐘聲打左,徐bobo轉左髮型,好左!!講左小小粒子..
又講下空氣,就咁就落堂...叫個死洗潔精去拎飯,,點知佢冇拎....衰人!!
我地午膳之後係咁玩人,,::淫蟲,跟住打人一巴!!我連摑monkey幾巴,,好好笑牙!!
冇啦啦金魚黎= =要我星期3著制服!!打死佢!!咁樣衰...午讀上禮堂...勁無聊低能..
為左開讀禮上去...15分鐘就走人...冇野搵野黎做= =""上波子堂,發表佢既孔子偉論..
我地係咁玩筆...等左好耐先到林麗賢既堂,,響度abcdefg,,話要開d唔知咩簿!
放學去左洗潔精屋企,,做左is writing就走人....
|