今朝7點鐘起身搭車車去左海洋公園=3=”同譚師奶,潘太,蝦膏,玩左3次急流..濕哂,好慘呀>"< 海盜船玩左1
次,嚇到我痴左線∼離心力超強!!!我以後都唔玩喇@@上次又係咁∼我而家發覺我自己個膽好細..唉∼∼
我響海洋館影左好多相呀,,好開心哦!!d魚魚好可愛∼!突然諗起果隻臭佳佳””好討厭佢牙!
上次黎佢又訓,今次又係訓∼我打死佢!!!!不過我覺得佢地好幸福..好羨慕佢地添...
跟住又去左兒童王國””真係好低b牙><果個砵砵車慢到咩咁,,影埋d低b相...= = <<<<好童真
坐埋旋轉木馬,簡直不似人形!!!我....我...一生一世都唔會再玩水戰,,,d工作人員好變態]]]
佢地用水喉射水,,,搞到我地濕哂∼我1而家呢一刻我要歧視佢地∼∼∼
走果時好累牙**響巴士果陣時發生既野好搞笑,,,吳綺佢訓覺覺訓左落人地到∼成個人唉”左落去,笑死我地!!!!
我地仲幫佢影相相添*但係俾人踢爆左,,譚師奶仲扮打電話,好瘀牙∼∼!!!楊浩賢好變態......
我同譚太講:::食完野>>消化完>>吸收完>>輸送養分等等,,,,最後一個步驟係咩!?佢居然答...排x
佢仲要講”尸米”,好痴線)〕佢..簡直係不可理喻呀!!巴士果度得番3個位,,我地3個女仔
(雖然佢都係女仔,不過另計)諗住一齊坐..點知佢坐左其中一個位,,,我地叫佢可唔可以坐第2度,
佢唔肯,,,,衰格到死牙*
10點8同佢地傾電話果陣....我問::宋ka,我,仲有邊個響度呀??""吳綺居然話::潘太"""估唔到佢幸做咁耐,
真可憐牙∼∼唔打咁多野...打到手軟∼∼
|