-33333333-
哇,,12號喇,,幾耐冇打日記??
算啦,我就係咁懶...作左果篇校工喇^^
我都係講果個牙叔啦,死未- -
又重睇楊丞琳既音樂會,,其實已經睇過喇..
17號,,好快架啫...佢就出碟架喇,,
好快有得聽,,等多陣啦XDDDD"
我真係要溫書架喇....T^T
要識得自動自覺..唔可以成日玩電腦><
----如果不小心把你再記起 嘗試去憎你 就像是遊戲**
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 65 | »