| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 7 日 星期三  |
| 今日好鬼凍呀∼ |
分類: 未分類 |
今日好凍呀∼我今朝食左個三文治∼之後就食藥..我聽日要唱歌∼雖然今日把聲仲好沙∼但我希望聽日會好返啦∼今日我試過大叫..飲熱野..但都係開唔到聲呀....好慘呀∼我好想唱歌呀∼但又唱唔到∼哈哈∼今日人地教左我好多開聲ge方法呀∼我好開心∼但唔知得唔得呢∼今日試吓先....
|
| 發表時間:2005-12-07 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 6 日 星期二  |
| 今日我想食蠟味 |
分類: 未分類 |
由於今日天氣寒冷,所以為安全起見...食蠟味以保安全∼快d去購買蠟味∼哈哈∼今日我把聲沙到講野都講唔到咁濟∼(唔可以話講唔到∼係講到d講唔到d咁啦∼)都係食蠟味先啦∼咬住條蠟味打字..今日要歌唱比賽初賽呀∼我唱唔到∼so改左後日唱呀∼我沈日睇左醫生∼要快d好返先得呀><><我好好好想唱呀∼因為今年最後1年喇∼哈哈哈哈 |
| 發表時間:2005-12-06 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 4 日 星期日  |
| 今日去左阿玲屋企同阿威.祈「英」預祝生日 |
分類: 未分類 |
今日去左阿玲屋企∼我地玩到好開心呀∼我仲見到miss kwok呀><><好野∼!我今日勁流鼻水呀∼哈哈∼搞到個鼻好痛呀∼哈哈哈哈∼今日仲諗住幫bobby慶祝生日∼點知高敏話唔好住∼因為佢地個個都唔得閒∼後尾冇理bobby ge生日∼哈哈哈哈!! |
| 發表時間:2005-12-04 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 61 | »
|