| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
| 今日好開心呀>< |
分類: 未分類 |
今日我去左參加歌唱比賽呀∼好開心呀∼我同乖囡唱下1站...天后∼拎左個冠軍呀∼∼但係有隊band都拎第1∼雙冠軍!!正呀∼第1次參加就拎第1∼so好開心∼如果唔係有人撐場∼我地都冇得拎∼但係我地唱果陣d人ge反應都幾好∼仲有人用d b棒棒支左朵花俾我地tinm∼我仲擔心唱果弛d人冇反應∼點知d人大叫62同埋twins喎∼哈哈∼真係好好玩∼好正呀∼最搞笑ge係我一次過見到我ge小學同學同幼稚園同學∼(係咪好勁呀∼幼稚園仲記得∼但係係佢認得我∼我開頭都唔知佢係邊個)仲有呀∼我個板整左背景音樂呀∼聽吓...你當我是『浮誇』吧!!哈哈∼
|
| 發表時間:2005-12-03 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
| 今日去左試音 |
分類: 未分類 |
今日我去左試音呀∼因為聽日要唱歌呀∼我試吓首歌得唔得∼我唱下一站天后呀!!!好興奮呀><><∼今日傷風呀><又流鼻水喎∼我驚聽日把聲沙晒唱唔到呀><>< |
| 發表時間:2005-12-02 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
| 今日拎8個excellent∼ |
分類: 未分類 |
今日上中文堂∼我地俾ms or鬧我地話我地回條文唔齊∼又話人地班主任話我地一定唔得∼攞唔到8個excellent∼又睇死我地∼(我覺得係肥婆莫囉~佢上次都o係我地班d人面前同佢d學生講話:仲咩同呢d e班玩呀∼教壞晒你地呀)ms or同我地講,話佢答返個miss,我唔似你一個星期只係俾佢地拎2個good∼所以我肯定係肥婆莫睇死我地唔得,因為佢果班d學生同我講話佢地1個星期只可以拎2個good∼so我肯定係佢∼我覺得佢好9囉!!!成日睇死我地e班∼我地今日唔想令miss or失望,so決定拎8個excellent返黎∼我地拎到喇∼肥婆奠∼我依家話俾你知∼我地唔係唔得∼只不過係唔做ja∼仲有呀∼你d學生同你一樣好自大呀∼!!!!你點教學生嫁∼你做咩miss呀∼你仆街啦∼save啦∼ms or呢d先叫好老師呀∼唔該你睇清楚d呀!!!行路小心仆街呀!!!!!!!!!!!!!!!!仲有叫你多d去8街(趴街)買野啦 |
| 發表時間:2005-12-01 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 61 | »
|