今日上開學之後ge第一堂
都系咁la
都系覆返暑今要戈d野先
物理--->10分鐘一章(有少少快得濟)
化學--->都系有少少吾系好明
數學--->死得...星期五小測(暑令d野冇做過...乜都吾識)
英文--->老師全堂用英文講咁濟,吾系好明(都吾知之後要點過)
中文--->丫sir講d野都幾好笑
生物--->李miss講野有少少慢,搞到我有少少眼訓(吾知系咪因為下午第一堂ge原因)
電腦--->又系vb
----------------------------------------------------------------------------
我諗今年應該都要好似上年咁要xx先得 |