時間:7/4 - 7/5
地點:拱北 ---> 開平
酒店:威爾遜酒店
車程:約2小時15分
7/4 16:09 ---> 到達威爾遜酒店,之後到房間放低行里
俾d酒店相大家睇la :) (下面尼3張圖大家應該可以知道房間個格局系點加la ^^)
PS:第二,三張相中並非本人,本人沒有那麼苗條

尼個系廁所 =v=

原本打算系16:15到大堂集合' . 不過點知戈到落雨
so 17:00 到大堂集合 '' 去參觀 +赤坎古鎮+
聽導遊說有d戲 都系系戈到拍
同埋佢戈到d廣告 建築 都比較古式

之後就去食飯 ---> 返酒店
原本導遊話去食宵夜(啜魚粥)
不過之後見到有電視睇留返系房 冇去到^^ 睇下睇下~~ 去左酒店第3層戈個大型超市到買野食^^
7/5 07:30 ---> morning call
08:00 ---> 酒店3樓,中西餐廳食早餐
09:00 ---> 系大堂集合,退房
時間忘記了 ---> +立園+
其屋入面ge野就系屋之後戈幾張^^
之後行左去一個叫 "晚香亭" ge地方
以下的都是在晚香亭附近的圖片
以下還有一張是我用來寫生的 '' ,.

好累了~~~
還有2個景點未貼上黎
聽日再up ^-^ 各位晚安 |