




|
2005 年 7 月 10 日 星期日 good* 今日早上番教會...今日特別耐呀...呀pat又早走喎~~shit... 跟住咪同詩詩去食野囉...好味.... 見咁早咪上中心先囉....上到去d y.a話有得唱k...我同呀詩唱左好耐好耐....喉嚨都痛 呀....先3:30走呀...去到大會堂仲等到4點先走喎...真係想死呀...我地去沙田馬場 呀....tvb有個show呀...咩馬術比賽在香港....見到特首呀...曾任權...仲有李克勤...佢唱 歌好正呀....真係見到佢喉嚨係度振...冇野好講呀...同容祖兒喇...好靚呀佢...不過佢對 鞋高到冇野好講...佢走個時跑得好搞笑...成隻青蛙咁....方力申...好得意呀...佢走個 時..個傻佬呀光係度大嗌...byebye...佢真係應佢喎~~搞笑..仲有郭富城...對佢冇野好 講...dodo姐就冇咁老囉...真人...嗯嗯.... 成9:30先番到屋企...搞到冇得睇掌門人....shit!!!! |