




|
2005 年 8 月 9 日 星期二 >3<* 今日早上同呀媽一齊整回鄉証...唉呀..過左期搞我冇得番大陸玩...shit!!!好快就有得番去啦...呵呵** 3點幾就去左黃金海岸玩玩玩...he.he..好搞笑呀...一睇就知呀寶哥哥掛住女友...呵呵呵...一睇就知 suki冇得落水啦...@@女仔點解冇得落水呢...自己諗喇...一睇就知好玩啦..玩玩玩玩....7點走LU... 佢地話去食飯...我地傾左好耐...可以咁多人既..都係得酒樓..咪去囉...仲用多好多口水叫chan sir 黎tim....又送花又咩...又唔係冇得見...=.=食左7百幾...@@10點幾影完相相..又走lu...之後去左搵老 公仔...HE`he.'sor呀!又唔聽你話啦...下次..下次會聽架喇* |