2005 年 8 月 7 日 星期日 >3<*
he~he~今日早上同我舅父&舅母去行街街...佢地好快就走左
lu...留低我表妹係度呀...呵呵*
之後咪同衰公去睇戲囉...好好睇呀.[搞鬼甲蟲車]呀...好搞笑...個
劇情都OK呀...大家不妨去睇吓...HE,.he..
之後去詩詩屋企整d野...同milk一齊...咪番home囉****
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 202 | »