




|
2005 年 5 月 4 日 星期三 熱呀!! 今日早上都好熱呀...熱死人喇... 上maths超搞笑呀...榮榮上堂食野...仲要係度鬧呀sir...咁阿sir咪串佢囉...[你食野就唔好講野喇..啃親呀...你有咩 事..家長投訴呀...見報架...]個吓...俾佢笑死呀...... 上va...搞到成手都係泥...阿加同寶兒仲要搞到勁核突呀...d硬左既泥..佢地放入d度...拎番上黎...哇...
cL好俾心機咁跟住佢做...但係做完我就關機...做得咁good...冇up到上去俾佢睇...又係冇分...好失敗呀...又唔早d講 喎~* 成街撞到好多識既人呀...好耐冇見呀...!!哈哈* 放學去左補習...笑死...suki又係人串...叻喇係咪呀...* 番到屋企..璇璇冇喊到呀...我話過兩日佢一定會喊呀...掛住爹地媽咪架ma...*真係好得意呀!! |