2006 年 1 月 23 日 星期一 `COLD
今日好好好凍呀!凍到我就黎傻啦

phy悶到嘔呀!!but我我測驗合格呀..eng都可以合格..真係好彩ja..但係覺得自己好強呀!!哈哈
CL&VA都悶到嘔呀!!
放學仲要補課[maths]..真係想死呀!!
之後就同[佢]買鞋...之後就勁攰...
唉..聽日好多野要做呀!!真係唔開心呀!!

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 202 | »