




|
2006 年 1 月 14 日 星期六 TODAY 今日早上傾電話...傾左好耐....之後就出左去啦...死人尢魚成日都呃鬼我...出到去都差唔 多3點...佢又話買3又冇買..又話有野玩都冇既=.="...之後佢話落雞地...唉..落左去..我個人 認為好悶囉...之後就叫佢去唱k啦..行行吓呀傻打俾佢..叫佢去食野..唉呀...又冇得唱啦... 咁呀傻同埋呀milk一齊既....去左大家好食野....食完又落番雞地..好多人...我個人唔係咁 鍾意咁多人既環境..咁我地3個就走左啦...去行千色.....buy左樣野..我真係覺得好浪漫 架..>3<*哈哈...好白痴呀!!之後尢魚又叫我地番去啦...高妹又黎左...咁呀傻約左文諾...咁 我同呀milk番去...又係白痴既..咁我地約好聽日先去唱k啦..唔知係咪真係去得成tim...哈 哈!!同呀milk番屋企..去左北江...見到呀詩呀...番到屋企沖完個涼....之後9點倒就落左去 同呀詩食野啦...衰婆..咩都唔同我講...我咁難得主動關心你..唉...=3= |