




|
2006 年 1 月 7 日 星期六 HAPPY 今日部腦好番啦!!今日唱K呀...嗌到我就黎死啦... 之後就同草&傻傻落雞地...本想搵埋詩...BECAUSE我地好MISS佢呀..!!但知佢唔LIKE[煙]!!都係冇叫到!!今日飲左好多杯熱朱古力...好正呀...暖番好多..!!之後係度玩啦...原來尢魚識學校個D...呀草問我識唔識小T..我都唔知邊個...原來係彤!!跟住仲見到TIM...呢個世界真係細!!之後同高妹一齊行去元朗廣場...一路傾計...>V<* 今日攰死啦!!同佢地係咁係度嗌!!高妹..我同尢魚去7-11寧蒙豬豬...好得意呀!!我寧左好多..但俾人搶到得番隻兔兔...=.="搞錯!! |