Qooza Member Forum Login

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


暱稱: ﹡''kathy.°×
性別: 女

 

2005 年 10 月 30 日  星期日 無主題

1.中文名:PING萍
2.英文名:Kathy
3.年齡:點講得俾你知呀-.-
4.身高:唔知喎
5.住邊到:天水圍
6.有甚麼志願:發達..哇哈哈

家人*
7.屋企有甚麼人:papa..mama..細佬
8.屋企人之中最中意邊個:mama
9.最唔中意又係邊個:個個都鍾意架喎
9.有冇做過D對唔住父母既事:講大話囉>v<"
10:有冇D咩野令到妳好愛屋企人:佢地錫我囉!!
11.屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩:[懶]*呵呵
12.有冇諗過離家出走:冇喎..有個咁好既屋企..走去邊呀!!

學校 *
13.上堂會唔會訓覺:唔會喎..我咁俾心機聽書>v<*
14.1日有幾多堂會留心聽書:9堂...哇哈哈..ja係all
15.1日係學校最開心既時候係幾時:好多時都好開心架喎
16.係學校多唔多朋友:吓..都冇話多唔多既...少敵人囉!!哈哈
17.中唔中意e家自己讀緊果班,覺得點:唔鍾意..覺得賤囉!!
18.同學會唔會成為好朋友:會呀!!
19.係班入面邊個係你最好既朋友/同學:冇
20.比多次機會你會唔會入返e間學校:會
21.最好既好朋友係:詩..豬..草..婆..等等
22.最假既[好朋友]係:唔講啦...講呢d傷感情喇..心照啦
23.最可愛既好朋友係:我會覺得係[求其]囉..哈哈
24.最信得過既好朋友係:詩..豬
25.最唔中意朋友點樣對妳:自私囉..唔諗人地感受囉!!cheap=.="
26.如果好朋友講你壞話妳會點,會唔會扮冇野:把口係人地度..由佢講囉!!
27.朋友同好朋友有冇分別:其實都冇架...哈哈
28.妳口中既朋友洗唔洗同佢要有信任:唔洗..有既就係真既..冇信任就係假既..都係朋友ja
29.妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友:會呀
30.妳有幾多個朋友:點數呀!!咁死多!!>.<
31.妳有幾多個[好朋友]:2個!!
32.有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:有呀!!
33.會唔會對朋友/好朋友/講大話:會!!
34.最中意既公仔:得意都ok架!!
35.最中意聽咩歌:好聽咪聽囉
36.最中意邊套電影:好多都鍾意架..
37.最中意邊個牌子:梗係westwood啦..正>3<
38.最中意邊個歌星:個個都唔鍾意
39.最中意邊個地方,會唔會成日去:香港..so我日日都係度
40.最中意邊個國家:中國..冇人地咁有機心
41.最中意既電視劇:惡魔在身邊!!i like >3<*
42.最中意既顏色:紅.橙.黃 .綠 .青 .藍.紫都鍾意...
43.最中意MTR邊1個站:旺角
44.e1刻最中意既人' [講佢個名出黎XDD:賀軍翔

討厭既野 *
45.最討厭邊個地方:圾垃站..好臭呀!!
46.最討厭邊個牌子:遮仔..扮人野..cheap
47.最討厭邊個歌星:冇喎~~
48.最討厭日日做咩:起身個時囉...好攰
49:e1刻最討妳厭既人' [講佢個名出黎XDD:周文輝!!佢失蹤左-.-"

終於到愛情 *
50.妳心目中'男同女有咩分別:梗有啦
51.女仔係唔係1定要同男仔:唔係
53.覺得同性戀點:冇點
54.接唔接受得到女同性戀:ok
55.接唔接受得到男同性戀:ok
56.如果有1日妳變左同性戀'妳會覺得係咩原因:對方好吸引我囉
57.妳會唔會[抗拒]同同性既人拍拖':依家會..
58.第1次拍拖係幾時:6年班
59.第1次拍拖'對方係邊個' [講佢個名出黎XDD:唔講啦..咁耐既事!!
60.仲係唔係同緊e個人1齊緊:唔係
61.分手後,有冇憎過佢:冇呀..再見亦是朋友ma
62.同佢拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事:冇喎~~
63.同佢拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事:冇喎~~
64.妳覺得佢個人點:又咪係咁
65.您覺得佢對妳點:都係咁啦
66.拍過幾多次拖' [講出黎吧XD:唔記得lu
67.咁耐以黎' 妳最愛係邊個:我自己
68.咁最後悔又愛過邊個: 冇
69.愛過最耐既1個人有幾耐:2年
70.妳最愛既人' 到e1刻有冇同妳1齊過:有
71.有冇比妳最愛既人傷過:有呀
72.1個妳最愛既人'佢唔愛妳但又要留住妳' 妳會覺得點:cheap囉
73.妳會愛1個人幾耐/ 點先放得低:分手唔放都要放架啦
74.有冇同時愛過兩個人:有掛..
75.會唔會好介意另1半高過自己:唔介意既
76.如果有個人1路都中意妳'但佢唔靚' 妳對佢都有感覺'會唔會同佢1齊:會呀..唔係睇樣架ma
77.愛情同感情有冇分別:梗係有啦
78.想拍拖定係單身:順其自然啦
79.拍拖妳覺得會1世嘛:會架
80.而家有冇中意人:有呀
81.點解會中意佢:佢錫我囉
82.佢係女仔/男仔:boy
83.妳覺得兩個人拍拖' 關唔關其他人既事:唔關
84.屋企人知唔知妳拍過拖:唔知
85.愛係唔係1定要付出:未必既
86.付出左既愛'最後得唔到結果妳覺得點:天意囉..哈哈
87.妳覺得愛情入面'有冇分輸贏:有架...學到野就係win架啦...
88.有冇1個人令妳愛到心淡'/令妳放手:有呀
89.冇愛情會唔會死:唔會
90.e1刻想唔想拍拖:拍緊喎~~

endingXDD*
91.而家想唔想訓教:唔想
92.而家最想做D咩:我一陣要睇tv呀
93.而家好想見到邊個:邊個都唔想見
94.而家想打比邊個:個個唔想打
95.而家諗緊邊個:冇
96.而家面前有D咩妳覺得好靚:d westwood野囉!!正呀
97.而家想笑定喊:笑
98:而家想唔想打機:不嬲都唔like
99.而家幾點:差唔多9點
100.中唔中意e100題問題:ok咁啦!!過得去


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 202 | »