




|
2005 年 10 月 4 日 星期二 ^^* 今日有p.e堂呀..個江碧如係度發晒癲咁..都唔知佢咩事..離婚定更年期呀!!係度 係咁鬧人...唔該控制吓自己啦.!!仲要罰我地跑喎~~痴線架!! 之後lunch,..同gigi去食m記..好抵...之後勁快咁去到周宋主愛個度..咩活動喎~~ 都幾白痴吓...但係玩個時又會投入架喎~~唉呀!隻手好痛呀!! 好早就番到屋企...訓教呀!!訓醒聲都變埋..死喇...又病啦...好想怏d到星期5 呀...放假..先去睇醫生啦!!唉...自己買喉糖食...真係慘呀!!! |