




|
2005 年 10 月 13 日 星期四 >v<* 琴日就開心呢..我終於買左個westwood銀包同送俾[佢]既生日禮物啦...呢次又洗 鬼晒d錢啦..so..咪叫我周圍去..=.=" 今日都係番學啦..好眼訓呀..今日番去好多野做呀..eng要dict呀..我唔記得帶書 番屋企呀..!!經常架啦..所以番到去就要努力啦...haha...我都合格啦..都ok la.. 幾滿意啦!!上中文先白痴呀...個謝瑞玉明明就係罰緊人呀..講咩玩遊戲呀!!last... 上maths...第1次上maths咁開心..咁俾心機做野!!>v<*放左學我留係學校做功課 呀..做晒先走呀..hehe..要抄ma...之後就番左屋企啦...晚上都係要溫書呀...聽 日eng taxt呀!!要俾心機呀.. |