




|
2005 年 10 月 3 日 星期一 ^^* 0..今日如常地番學...今日day 2..要入hall...跟住出黎黎個時..個miss 謝哩埋係個 門個度..跟住個粱桂筱想去搭lift架ma...俾個miss謝嚇親喎~~好心啦..係度老野 扮童檔啦...唉...之後今日有成2個呀sir都冇番喎~正呀!!2堂空堂..過得好快... 個miss張...個名句:[同學..你已經被捕啦!!]一睇就知係佢啦...煩呀!!成日都遲放人 地... 放左學就去左條友仔屋企..我上到去..佢都未番到屋企..要佢老豆開門俾我..真係 打搞晒!!之後去食車仔面...0..好耐冇同詩詩去食tim...hehe...then就番左屋企 啦...唉..媽媽..be happy!!^^* |