




|
2005 年 9 月 26 日 星期一 ^^* 今日早上好大雨呀..番到school都濕晒lu...=.="好唔舒服呀..搞到...衰衰啦!!頭個堂就 maths...唉..又咪係咁..之後就eng...問字都唔識串...人地都未溫到...咩事情ja!!>v<*d&t呀 ...我cut左個美人魚...我要整到佢靚靚...^^*lunch前兩堂p.e...條友都唔知係咪更年期呀... 係咁係度鬧人囉...又要我地做d難既動作喎~拉到d筋鬼咁痛...=.="[唔通天都唔鍾意 我]...呢句我唔記我左邊個同我講啦...because次次一食lunch佢就勁大雨囉...大佬...想點 呀...真係唔俾人出去食啦...!!shit..last中文...又俾條友悶死呀!!=.=" p.s:做唔到就唔好講啦...成日都個講字...我都醒左啦...諗過信唔信你囉...扮晒野咁...係學 校玩得咁開心又話等我...[死啦你]...
|