2005 年 9 月 21 日 星期三 ^^*
今日都好似平時咁番學..放學..好平凡咁度過左呢日...講真..miss謝講書真係好
悶囉...一路照書直說...同學仔...同意ma!??!..so bad!!
番到屋企勁攰呀...訓左成2粒鍾...今日早d打日記...遲d攰到冇得打呀...=.="
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 202 | »