




|
2005 年 9 月 24 日 星期六 ^^* 今日下午同細佬出去buy電話呀...佢呢D 0靚仔...用住部k700i先啦..哈哈...好 衰呀..但係媽媽有意叫我幫佢試機...叫我用住先喎~梗係唔制啦...>v<* 之後番黎睇鍱...第1套都唔知叫咩名...但係冇咩劇情...好在個結局係悲劇囉... 有小小突破...之後個隻[路寶治的世界]...ok咁啦...都幾好睇.... 哇...夜晚個個個咩一叮...先好睇喎~~條友好勁呀...可以扮咁多聲...但係我覺 得佢扮克勤最似呀!!勁呀!!>v<* |