




|
2005 年 9 月 28 日 星期三 HAppY 今日頭兩堂phy...唔知點解好似冇平時咁悶咁既...都好快就過左呀...之後d堂都ok呀... 聽日選學生會呀..梗係支持[犇fun樂]啦...>v<*..咁你地呢...?!?!!? 放左學...諗住同老公仔睇戲...點知場數又唔係唔岩...等咁耐...梗係唔睇啦...=.="之後就 去左食野..去寶島食呀...都係食番[手撕雞面]..哇..都係咁好味呀
企...哼..點知俾佢呀媽...煩左個衰佬D野...哼...講大話...天網灰灰...疏而不漏呀!!咁都 俾我知...就ja係抵你死啦...咪當我係
|