暱稱: ﹡''kathy.°×性別: 女
2005 年 10 月 20 日 星期四 無主題
今日day 6呀..過得特別快...d堂都幾好上..唔會悶... last班本活動..我地去新元中睇戲...睇個[小企鵝大長征]...係就係幾有教育意 義..我個人認為悶左d囉....但係個細路把聲又真係好得死得意!!^^*then..番屋 企...夜晚同sze落去飲涼茶..好熱氣呀!!哈哈...跟住咁岩又見到呀婆喎~~吹完水 就番屋企..做功課lu...好多都唔記得帶番屋企...so..聽日番去要加油啦...>v<* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 202 | »
今日day 6呀..過得特別快...d堂都幾好上..唔會悶...
last班本活動..我地去新元中睇戲...睇個[小企鵝大長征]...係就係幾有教育意
義..我個人認為悶左d囉....但係個細路把聲又真係好得死得意!!^^*then..番屋
企...夜晚同sze落去飲涼茶..好熱氣呀!!哈哈...跟住咁岩又見到呀婆喎~~吹完水
就番屋企..做功課lu...好多都唔記得帶番屋企...so..聽日番去要加油啦...>v<*