2005 年 10 月 14 日 星期五 >v<*
今日番學過得好快呀!!可能係星期五啦..知道聽日就放假..所以過得特別快..!!今
日既堂好平凡..有pth呀...依家好鍾意呢堂!!hehe...last個兩堂eng taxt...唔係
好識呀..!!=.="個個都話好難呀!!好啦..今晚出去.....byebye!!>3<*
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 202 | »